Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

China is beautiful

Av Fanny - 9 januari 2012 17:51

Varje gång mina simmar besöker Kina överväldigas jag alltid av landets skönhet. Det är så vackert ju! Idag fick min sim åka dit för första gången och jag tog lite bilder (har lagt till texten och gjort dem runda i Picnik, typsnittet jag använde heter Daniel).


 


 


 


 


Dessutom kom jag på en sak när jag läste detta inläggAndreas blogg. Läs det själva så förstår ni...


För er som inte orkar (latmaskar), detta är "problemet": Mitt bloggnamn särskrivet är Fan-ta-sims-3.  Fan ta sims 3. Vad sjutton, det kan jag väl inte ha som bloggnamn?! Varför har jag inte märkt det förut? Jag har liksom haft min blogg sen i Maj 2011, och Januari 2012 kommer jag på det?!


Haha. Någon mer som har missuppfattat det, men bara inte vågat säga?

 
 
Samantha

Samantha

9 januari 2012 20:02

Kina är ju underbarast! :D <3
Hahah nej, det har jag inte märkt :O

http://Samanthasim.webblogg.se

 
Ingen bild

MysanGagaPotter

9 januari 2012 20:44

Jätte vackra bilder!

 
Ingen bild

Helena

9 januari 2012 21:13

Haha öhm, näe jag har då aldrig tänkt på det där med hotmail eller ditt namn. Det är ju lite väl långsökt :o

 
MastaN

MastaN

9 januari 2012 22:11

det har jag har aldrig tänkt på, hahahha ändå ganska roligt! ;D

http://mastaans.devote.se

 
Ingen bild

Opps

10 januari 2012 07:51

Trodde först att det var en hatblogg mot the sims eftersom den hette "fan-ta-sims3" Men nu vet man att det inte alls är det och den heter kanske "fanta sims..."

 
Clara

Clara

10 januari 2012 09:32

Härliga bilder och grafik!<3 (Claris97 på ts3-sidan)

http://www.clarajo.blogg.se

 
Maria

Maria

10 januari 2012 14:18

China är väldigt fint!
Men jag tycker det är så tråkigt att resa så jag gör aldrig det!
(Tycker det är tråkigt för att man typ ''måste'' göra äventyr...)

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

nellie

10 januari 2012 15:48

jo... jag måste säga det men jag har märkt det med fan-ta-sims3.
jag har stört mig på det då. och jag har velat säga det men jag ville vara snäll mot dig fanny och låta det vara

 
Ingen bild

Lisa

10 januari 2012 16:11

jag har aldrig täkt det när jag har sett namnet första in dryket när jag såg din blogg namn på din blogg så täker jag tror att hon heter säker Fanny och har en sims 3 blogg och det stämnde ju . Nu vart jag lite sur för att Andrea skrev det på sin blogg eller vem det var som gjorde det men jag tyckte det var dumnt skirvet jag hade inte täkt på det tills hon skrev det -.-

 
Andrea :D

Andrea :D

10 januari 2012 16:51

Hmm,varför var det dumt skrivet? Jag menar,min blogg,mina tankar. Och det var mina tankar..

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

i från 15 åriga Lisa

10 januari 2012 17:32

Andre nu ska jag förklara .
Du skriver på din blogg om hons blogg och sen så skriver du att du har misstolkat hons namn med fantasims3.bloggplatsen.se
och sen skriver du det hell på din blogg du kan ju hålla dig inom dig tyckte jag för nu när du nämnde det så tänker man ju hela tiden på det när man ser bloggens namn -.- det är det jag tycker är så jävla typiskt av dig

 
Andrea :D

Andrea :D

10 januari 2012 19:12

Alltså jag vill inte starta något bråk eller det,men jag får väl skriva vad jag vill? Så vitt jag vet har inte Fanny tagit illa upp.. Och det där jävla typiskt av dig kan du för f-n ta tillbaka,för du känner inte mig,eller hur? Du behöver inte bli sur eller något.
Fanny,alltså jag vill verkligen inte bråka på din blogg,men ifall du skulle skriva något lite lustigt om min blogg och jag skrev om det på min blogg och får en kommentar som Lisas förstår du kanske att man blir lite arg? :)

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Andrea :D

Andrea :D

10 januari 2012 19:34

Förresten,Kinabilderna är jättefina,tycker både jag och min kompis :)

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lisa

10 januari 2012 19:45

Andrea jag tog i lite jag kan förstå att du är sur på mig men jag har inget i mot dig tycker du verkar jätte trevlig
och vill inte heller stara ett bråk och jag förstår en då att du är sur på mig men jag menade inget dumt med jag sa bara min åskigt

 
Ingen bild

Lisa

10 januari 2012 19:51

jag ågrade vad jag sa men i dag har det varit en dålig dag för mig var nyss på sjuk husset o bråkat med min läkare så jag har inte så bra humör jag ågrar vad jag sa .

 
Fanny

Fanny

10 januari 2012 20:16

Lisa, det är ett fritt land, Andrea får säga vad hon vill. Däremot behöver ni inte bråka, men JAG ska inte göra er sams, det får ni fixa själva ;)

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Andrea

Andrea

10 januari 2012 20:29

Jag är inte arg och jag säger förlåt,trots jag gjort något fel,blev bara lite upprörd för att du svor,min svordom kom av sig själv för jag brukar inte svära(mot folk jag inte känner) så jag antar att det är det jag ber om ursäkt för. :)

http://Andypandycool.blogg.se

 
Ingen bild

Lizzie

29 januari 2012 15:19

Man kan ju också misstolka det som Fantasi MS3 xD...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards