Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

30 dagar utmaning....

Av Fanny - 17 december 2011 13:40

Många bloggar har ju sådana där 30 dagarutmaningar (där man får frågor som man besvarar varje dag i 30 dagar), och jag hade tänkt göra en sådan själv, fast om sims! Men jag hittade inga simsutmaningar på Internet, så gissa vad jag har gjort? Jag har skapat en egen! Ni får gärna använda den på er egen blogg, men ange källa (= länka till mig och säg att det är jag som har gjort den).


The sims 3 30 dagar utmaning


1. Vilka spel har du?

2. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?

3. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?

4. Vilket är ditt bästa prylpaket och varför?

5. Vad är det längsta du har kommit till i generationer?

6. Tjejsimmar eller killsimmar?

7. Det värsta expansionspaketet och varför

8. Bygga hus, inreda ett färdigt hus eller köpa ett helt färdigt som redan är inredat? Varför?

9. Vilken är din favoritsim igenom alla tider och varför?

10. Det värsta prylpaketet och varför

11. Fusk eller mods?

12. Den fulaste simmen du har gjort

13. CC eller CC-free?

14. Vilken egenskap använder du mest?

15. Vilken livslång önskan: Superpopulär eller hjärtekrossare?

16. Ta bilder eller filma?

17. Ladda ner simmar eller skapa egna?

18. Vilken färdighet tycker du mest om?

19. Ful sim med bra egenskaper eller snygg sim med dåliga egenskaper?

20. Kina eller Frankrike?

21. Spela i generationer eller spela med en familj och sedan fortsätta på en annan?

22. Sunset Valley eller Bridgeport?

23. Om du var en sim, vilka egenskaper hade du haft då?

24. Familjen Spökh eller familjen Markövertag?

25. Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?

26. Vilken är din favorit bland de mytologiska varelserna (såsom vampyr, enhörning etc)?

27. Vilken låt på simliska är din favorit?

28. Vilken är den tråkigaste färdigheten?

29. Finns det någon egenskap du aldrig har använt? Varför har du aldrig använt den?

30. Vilken NPC är din favorit?


Dag 1 kommer snart :D

 
 
Marre

Marre

17 december 2011 16:44

najs, tänker använda det till in blogg då eftersom att jag oftast inte har något att blogga om ;) tack

http://disneymarresims.bloggplatsen.se

 
LimeSims3

LimeSims3

17 december 2011 19:53

Tänker använda den här, men ändrar ordningen på dagarna...

http://www.sims3sugen.n.nu

 
Fanny

Fanny

17 december 2011 21:20

Marre: Varsågod!
Limesims3: Det är helt ok att ändra ordning :D

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

18 december 2011 10:09

Skulle det göra nåt om jag gjorde samma sak på min blogg ? :)
//Linnea

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

Fanny

18 december 2011 10:53

Absolut, se bara till att göra en tydlig länk :)

 
einebrant

einebrant

2 februari 2012 13:27

Detta vill jag testa C: Men gäller det bara Sims 3 eller kan jag köra med alla sims-spel jag har, som ts2?

http://myaltersims.blogspot.com

 
Lilli

Lilli

27 juni 2012 21:07

Testar detta, och skriver att det är du som gjort det, ofc ;D

http://www.lillithesims3.bloggplatsen.se

 
Stephanie

Stephanie

14 april 2013 14:36

Blir en bra start på min sims blogg! ;)

http://othersims.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards