Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

Lite grejer från Store

Av Fanny - 10 november 2011 16:48

Har du ett konto på Thesims3.com? Då har du säkert hört talas om Store. Jag hade tänkt ge lite tips på bra saker från Store som är värda att betala ett par SimPoints för! In game bilder kommer.

(klicka på bilderna för att komma till nedladdningssidan)


Saker jag har köpt


Pojkvännens Jacka

75 simpoints

Denna jacka tycker jag är fin. Fick den i present av en kompis (tack, Rebecca) och den är jättesöt

på simmar som är lite av den pojkflickiga varianten. Funkar med finkläder och vardag (själv föredrar jag finkläder).

 

Lite kylig klänning

75 simpoints

Mysig klänning för tjejer. Den går att ha på vardag och pyjamasar har jag för mig. Jag tycker

den är supermysig (skulle vilja ha liknande IRL) men benvärmarna förstör lite. Färgen som man får från början är inte så fin heller men hallå? Detta är The sims 3, vilket betyder skapa en stil. Annars tycker jag mycket om själva klänningen!

 

Spänne utan lugg

100 simpoints

Detta hår är jättefint. Tja, mycket mer finns inte att säga, förutom "köp!" kanske.

Bohemisk Blus med Rosett  

75 simpoints

Den här blusen är underbar. Ännu en gång så dissar jag färgen men den kommer med flera färdiga

stilar. Den är nog bland det bästa jag har köpt från Store, använder denna väldigt ofta.

I Del 1 av Nattens Konsekvenser bär Amber denna blus.

 
Berikande Basker

100 simpoints

Mysig basker som jag brukar ha på vardagsklädsel. (Gosh nej, badkläder går ju inte!)

   

Fuskpälsaccent

75 simpoints

Har redan skrivit om denna men känner att jag måste göra det igen. Den är så otroligt mysig

och söt, så den helt enkelt måste köpas. Jag fick den på daily deal och jag säger verkligen DEAL för det!

 

Långa fjädern

100 simpoints

Fint hår som funkar vid de flesta tillfällen. Skulle bara önska att det var lite längre.

 

Lockigt på sidan

100 simpoints

Detta är det första håret jag köpte från Store, och det är nog också bland de bästa jag har hittat!

Jättegullig på våra simmar.

Det finns en version som har lockigt på båda sidorna (har inte den) som heter Dramatiska lockar.


Saker jag vill köpa

 
Strålande Stjärna
100 simpoints
Denna frisyr ser så elegant ut, jag älskar den! Står definitivt på plats nr 1 på min önskelista.

 
Zoes frilla
100 simpoints
MIIIHOOO, denna ser också elegant ut. Perfekt för finkläder. Kan någon bara ge mig den?! xP
 
Pärldrapering

75 simpoints
Denna ser ut som en lite gammaldags jacka, något som skulle passa perfekt på några simmar jag har.

Rivigare ändå för tonåring
75 simpoints
ATTITYD HÄR! Denna tröja är för lite tuffare tonåringar. Gillar't! Finns en till ungdom också men
vill hellre ha en till tonåringar.
 

Het dam

75 simpoints
Är din sim en het dam? Bevisa det. GRRR, denna top mååste jag mina simmar ha!!!
 
Lång sjal är lång
75 simpoints
Fredagsmys? Inte utan denna!
 
Jills Overall

75 simpoints
En sån här känns det som om mina simmar tigger efter (har en IRL, superfin).


Deirdes Äventyrsskjorta 
75 simpoints
Ser ut som något man skulle få med husdjur. Superfint för pojkflickor!
 
Halvbekväma kläder
75 simpoints
Vadå halvbekvämt? Det här ser ju jättemysigt ut.

Blus med rund krage
75 simpoints
Diggar blusar och denna är inget undantag!

Heter Fantabest på Thesims3.com om ni skulle kunna tänka er att slösa bort lite simpoints... ^^ (inget tiggande)

 
 
Ingen bild

:D

10 november 2011 20:03

den du hade på 1 listan att önskade har jag jag laddat hem helt gratis :D med en sims 3 gubbe

Fanny

11 november 2011 08:09

Det var nog inte samma hår i så fall, eftersom man inte kan ladda ner Storesaker med exchange.

 
Samantha

Samantha

10 november 2011 20:29

Väldigt najsiga saker! Önskade jag hade Simpoints :( ^^

http://Samanthasim.webblogg.se

Fanny

11 november 2011 08:08

Ja, det finns mycket najs i store om man tittar ordentligt ;P

 
Ingen bild

Helena

10 november 2011 23:08

Allt var jättefint!
Älskar håret "lockar på sidan" :)

Fanny

11 november 2011 08:08

Ja, det är ju superfint :)

 
Lizzie

Lizzie

11 november 2011 15:00

Jag skulle vilja ha håret Berikande Basker ;P

http://www.lizziee.bloggplatsen.se

Fanny

11 november 2011 15:30

Det är grymt kan jag säga ;)

 
Ingen bild

Johanna

11 november 2011 21:09

jag har massor av dom sakerna som du ville ha du kan gå in på min adress efter som aa du kan ladda ner dom om du vill :)!!

kommentera i fall du vill ha dom ;) min mail är johanna.berkvist@home.se

Fanny

11 november 2011 21:49

Ehh... Det är ju väldigt snällt av dig i så fall. Vilka har du? ^^

 
Ingen bild

Johanna

12 november 2011 18:54

halv bekvämma kläder , deirdes äventyrs skjorta , het dam , pärldrapering, dramatiska lockar och andra saker ifrån store
som du kan kika på ;)

Fanny

13 november 2011 10:18

Mm okej...!

 
Ingen bild

Anonym

4 december 2011 20:25

Ååh.. Jag vill så jättegärna ha de där sakerna.. Synd bara att jag inte är medlem.. Och jag undrade om man kan bli medlem även om man inte har grundspelet? För jag lånade grundspelet av min kompis, sen installerade jag ett annat sims 3 spel..

Fanny

5 december 2011 08:17

Hej! Ja, det kan du, men tyvärr kan du inte göra något utan att ha registrerat det...

 
Ingen bild

Tilda

9 april 2012 22:53

Hej Fanny!
Om du kollar dina mejl får du se en sak. (hemlighetsfull)
Kram Tilda

 
Ingen bild

Tilda

9 april 2012 22:54

Jag menade:
Om du kollar dina mejl får du veta grej om Jill overall! (hemlighetsfull)
Kram Tilda

 
Anonym

Anonym

15 november 2012 10:10

Men åhh!
Nästan allt var ju bara så... FINT!!
Jag har själv inget konto, men min storebror har, om jag får för honom så kanske jag köper nåt, men jag tror att han inte har jättemycket simcoins, kostar det pengar?

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards