Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Hur man laddar ner Hidden Springs

Av Fanny - 22 september 2011 15:12

Daina frågade mig hur man laddade ner Hidden Springs från länken jag gav er. Jag hade tänkt att jag skulle göra ett helt inlägg om detta!



Detta är egentligen gjort för mac, men jag tror det funkar ungefär likadant på en PC.

Du behöver Vuze. Ladda ner det här ifrån.

När du har laddat ner det ska du söka efter Vuze i Finder. Öppna det jag har ringat in. Installationsprogrammet för Vuze öppnas. Installera Vuze.

hit och ladda ner tryck på Download torrent. Använder du Safari bör det dyka upp en fil med en groda på i hämtade filer-fönstret som ploppar upp. Använder du Firefox kommer detta upp:

 

Detta fylls i automatiskt när du har Vuze installerat. Klicka på ok. Vuze öppnas.

Så här ser Vuze ut. Det står att det tar flera timmar i början, men egentligen går det ganska så fort.

   När det har laddat klart ska du öppna filen.

Ett Finder-fönster dyker upp. Öppna mappen. Inuti hittar du denna fil:

 

Dubbelklicka på filen, så VOILA! Startprogrammet ploppar upp och Hidden Springs installeras.

 

Sen är det bara att köra!

 
 
Daina

Daina

22 september 2011 19:48

Tack så mycket,nu vet jag:)

Daina

http://welovethesims3.bloggplatsen.se

Fanny

23 september 2011 16:35

Det var så lite :)

 
Marre

Marre

10 oktober 2011 18:22

Var är länken??? :O

http://disneymarresims.bloggplatsen.se

Fanny

11 oktober 2011 18:07

Klicka bara på "här ifrån" eller "här" :)

 
Ingen bild

Emma

11 november 2011 19:42

Är det farligt för datorn? Vill gärna inte att datorn ska kracha(?)!

Fanny

11 november 2011 20:01

Nej, det är inte farligt för datorn, jag har haft min jättelänge och den funkar utmärkt.

 
Klarizzz

Klarizzz

26 november 2011 09:07

Jiippi! följer din blogg ;D skitbra <3

http://www.clarizz.blogg.no

Fanny

26 november 2011 10:11

Haha, aw :3 Tack!

 
Ingen bild

My Persson

28 december 2011 22:59

Men det är ju inte gratis!!!???

Fanny

28 december 2011 23:35

Det där är gratis, jo.

 
felicia jonsson

felicia jonsson

29 december 2011 13:55

Det går inte för mej :( Det kostar pengar.. Det kommer upp det iaf! D':

http://fellan99.blogspot.com

Fanny

29 december 2011 13:57

Är det att Vuze säger att det kostar pengar? Det är bara att trycka bort, du kan köra gratisversionen.

 
Felicia Jonsson

Felicia Jonsson

4 januari 2012 22:21

Det kommer upp en ruta när jag ska öppna den att det typ är fel språk ? Konstigt..

http://fellan99.blogspot.com

 
Ingen bild

Basilikalövet(Olivia :D)

30 januari 2012 13:29

Jag vet inte om du ser det här men men... Asså äre inte olagligt att ladda ner hidden springs gratis?? Och en till fråga, gör man exakt samma om man inte har Mac(utan typ en gammal sak, dell typ tror ja den hette)?? Tacksam om du svarar :) och så tycker jag inte att det är fel att ladda ner den olagligt ;)<33

 
MastaN

MastaN

15 mars 2012 15:17

är det olagligt?! :o

http://Mastaanss.webblogg.se

 
Ingen bild

Nikki

2 augusti 2012 09:48

Är de olagligt att ladda ner eller inte?

 
Ingen bild

Aleex

10 augusti 2012 12:35

Skulle gärna vilja ha hidden springs, Men jag tror inte jag vill riskera virus på datan då jag ska köpa seasons :)¨
Kolla min blogg? Länkat dig <3
http://epicsims3.bloggplatsen.se/

 
Ingen bild

Therese

1 oktober 2012 16:28

Tack för att du visade hur man gjorde! Jag fick inga virus och släpp betala 200 kr, så tack!

 
Ingen bild

EmMa

13 november 2012 18:20

går det inte att göra utan att ladda ner vuze ?

 
Ingen bild

Clara

30 november 2012 16:10

Grejen är att du behöver ett program att ladda ner med. Bit Torrent fungerar också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards