Fantas simsblogg

Alla inlägg under maj 2011

Av Fanny - 23 maj 2011 18:29

Puh, nu är jag hemma från Paris! Vi gick upp i Eiffeltornet idag innan vi åkte så jag är lite trött i benen - det var ungefär 670 trappsteg!


Men i alla fall så är ju detta ingen IRL blogg, så jag ska inte tjata längre om Eiffeltorn! Jag vill bara att ni ska hålla utkik för nu kommer jag att blogga mer ;)


Mojmoj, Fanny

Av Fanny - 22 maj 2011 19:54

Hejhej, jag orkade inte att bara ha med historien om lilla Wendy så jag hade tänkt göra en ny om familjen Hughes!




Zelda - Gredelin

Max - Röd

Kurt - Blå


Det var en gång en liten pojke vid namn Max. Han var en del av Hughes-klanen. Max Hughes, helt enkelt.

Hans föräldrar hade "tvingat" honom att städa handfatet...


Max: Städning suger, städning suger, städning suuuger...

Godnatt, pappa!


Kurt: Va, redan läggdags? Nåja, ju tidigare desto bättre. Godnatt! I morgon är det fredag förresten, då får du göra vad du vill efter skolan, men kom hem till middagen!

Jadå!

Nej, nej, nej jag kommer försent...


Max hade tänkt göra läxan i parken. På vägen dit finns en skog, i vilken Max går vilse... Men så kommer han till en mycket fin glänta!

Wow, här kan jag göra läxan!

Max är inte så duktig i skolan, så det tog väldigt lång tid för honom att göra klart sin läxa. När han väl är klar så är det redan mörkt ute och Max har helt glömt bort middagen.Åh, jag är så trött...

Det dröjer inte länge innan Max somnar...




Av Fanny - 22 maj 2011 18:56

Jag har inte kunnat uppdatera på senaste tiden eftersom jag har varit i Paris med familjen, men snart kommer en ny historia (tror jag i alla fall). 


Ha det bra!

Av Fanny - 16 maj 2011 17:27

Halloj på er! Nu ska jag sätta mig och göra en liten instruktion på en sak som snart kommer upp på bloggen.

Av Fanny - 15 maj 2011 08:51

  Det var meningen att den skulle komma igår, men mina dator kraschade så inget sparades  Men nu kommer den i alla fall!


Sandi - Ljusblå

Wendy - Röd


Det var en gång en ganska fattig familj som bara bestod av två personer - Sandi och hennes lilla dotter Wendy.

De hade knappt några pengar över huvud taget, så de nöjde sig med detta pyttelilla hus.Sandi: - Wendy, du är det enda jag har i livet, du får aldrig lämna mig. Jag älskar dig så mycket så att det är inte klokt.                                                                   Wendy: - Älskaj mamma!

"Jag kan leva på tortellini, det kostar inget, men Wendy, vad lever hon på? Jag måste skaffa jobb med en gång."

Sandi kan fixa ett hyfsat jobb. Hon tjänar lite, men det räcker. Några månader går och efter ett tag så bestämmer Sandi sig för att köpa en present till Wendy.

- Titta vad du får Wendy! En nallebjörn! De sa i affären att han heter Lee.

- Lii! Fint namn!

- Älskaj Lii! Tack mamma!

Efter ett tag så förstår Sandi att det inte var så smart att ge Wendy en nalle. Hon får sitta och äta på toaletten, till och med."Urgh, jag är alltid lika nervös när jag ska hämta mina räkningar... Tänk om jag inte har råd!""Åh, det här blir inte billigt! Men vänta... Jag kommer inte att ha råd med Wendy efter det här!""Wendy, min älskling, jag är så ledsen, men vår tid tillsammans är slut..."


















































Av Fanny - 14 maj 2011 18:55

Tjenare! Nu ska jag ta några foton och fixa en historia  Den kommer att handla om... Näe förresten, det får ni se ;)

Av Fanny - 14 maj 2011 17:18

Jupp, kanske lite sen med detta, men det finns i varje fall en klänning som är gratis i store! =D Klicka på bilden!


Nå, vad säger ni? Hiss eller diss? =D Jag säger hiss, om man sätter den på finkläder =) 

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards